Για 2η συνεχή χρονιά η guerilla marketing ενέργεια του sales promotion center για τον Jacobs Flavours
Τα Jacobs Smarts και φέτος στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης!
Με επιτυχία ολοκληρώνεται η guerilla marketing ενέργεια που σχεδίασε και υλοποίησε το sales promotion center για τον Jacobs Flavours. Στοχεύοντας σε περισσότερη διείσδυση και αντίληψη της καμπάνιας Jacobs Flavours “βάλε φίλτρο στη μονοτονία, η ζωή θέλει εκπλήξεις” επινοήθηκε μια υποστηρικτική, μεγάλης διάρκειας παρουσία του Jacobs Flavours στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης με σκοπό να αιφνιδιάσει και να εντυπωσιάσει το κοινό. Ανυποψίαστοι περαστικοί εκπλήσσονταν ευχάριστα όταν τα branded Jacobs Smarts, με πλήρωμα 2 εντυπωσιακές hostesses, σταματούσαν με ευελιξία, μέσα στο κρύο, σε επιλεγμένα high traffic spots, για να προσφέρουν ένα ζεστό καφέ Jacobs Flavours σε 3 υπέροχες γεύσεις φουντούκι, βανίλια, καραμέλα.
Συγχρόνως, όλοι οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να δηλώσουν την επιθυμία τους, μέσω tablet, για να πραγματοποιήσουν μια έκπληξη στα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Έτσι, όλον τον χειμώνα, ο καφές Jacobs Flavours έβγαλε από τη ρουτίνα τους καταναλωτές ξαφνιάζοντάς τους με τον καλύτερο τρόπο, αφού τα branded Smarts αποτελούσαν συγχρόνως το κυρίαρχο visibility element της ενέργειας, ενώ μετατρέπονταν σε mini coffee bars στη στιγμή για να τους εξυπηρετήσουν.