Στην απονομή των βραβείων Shopper Marketing Awards που πραγματοποιήθηκε στο Gazarte, υπό την επιμέλεια της Boussias Communications, συμμετείχαν πάνω από 170 κορυφαία στελέχη της αγοράς από το χώρο του λιανεμπορίου.
Το Sales Promotion Center είχε την τιμητική του, καθώς απέσπασε τον τίτλο του ‘Shopper Marketing Agency of the Year’ και 17 ακόμα βραβεία σε 15 διαφορετικά brands , 11 κατηγορίες και 9 πελάτες. Όπως αναφέρει και στην ομιλία του ο κύριος Νίκος Ιμιρζιάδης, CEO του Sales Promotion Center,
“ Η τελετή αποτέλεσε επιβεβαίωση σχετικά με το exposure μας στην αγορά, στην οποία άλλωστε κινούμαστε 42 χρόνια [..] Η εταιρεία μας εκτός από την μετάβαση στην digital era, δίνει έμφαση στην face to face επικοινωνία. Και με αυτό ως επίκεντρο, διαμορφώνουμε και τις προτάσεις στους πελάτες μας, ώστε το engagement των καταναλωτών να είναι πιο άμεσο και αποτελεσματικό ”
Consumer Goods Display & Promo | Τρόφιμα - AMITA ΕΞΟΧΗ - BRONZE |
Marketing-Ready Commercial | Shop-in-Shop - |
Consumer Goods Display & Promo | Τρόφιμα - |
Consumer Goods Display & Promo | Προϊόντα Οικιακής Χρήσης |
Consumer Goods Display & Promo | Είδη Μόδας, Ένδυσης & Αθλητικά- |
Consumer Goods Display & Promo | Προϊόντα Οικιακής Χρήσης - |
Consumer Goods Display & Promo | Προϊόντα Οικιακής Χρήσης - |
Special Practices | Retail + Brand Collaborations - |
Marketing-Ready Commercial | Pop-up store - The Famous Grouse |
Special Practices | Display & Merchandising Projects |
Consumer Goods Display & Promo | Τρόφιμα - |
Consumer Goods Display & Promo | Οικιακός Εξοπλισμός - |
Consumer Goods Display & Promo | Ποτά - |
Special Practices | Insights - |
Consumer Goods Display & Promo | Προϊόντα Προσωπικής Φροντίδας & Ομορφιάς - |
Consumer Goods Display & Promo | Προϊόντα Προσωπικής Φροντίδας & Ομορφιάς- |
Special Practices | Shopper Technology Solutions - |
Η διοργάνωση στόχο είχε να επιβραβεύσει τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών shopper marketing και customer engagement, αλλά και να αναδείξει τις καλύτερες πρακτικές των προμηθευτών των λιανεμπορικών επιχειρήσεων και των παρόχων υπηρεσιών και λύσεων instore/shopper technology. Να σημειωθεί ότι στην τελετή βραβεύτηκαν καινοτόμες ενέργειες marketing που εφαρμόζονται από το σουπερμάρκετ της γειτονιάς, μέχρι τα πολυκαταστήματα και τα malls.
Η βραδιά έκλεισε με την φωτογράφηση των νικητών και την ανανέωση της συνάντησης για το 2020.