Για 2η συνεχόμενη χρονιά διάκριση στο νέο θεσμό.
Η εταιρεία που άνοιξε επί της ουσίας το χώρο της επικοινωνίας που σήμερα ονομάζουμε below-the-line, το 1978, κέρδισε 3 Silver Event Awards για 3 διαφορετικά Event Activations, αποδεικνύοντας ότι οι παράγοντες που συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα είναι η εμπειρία και η δημιουργικότητα.
Πιο συγκεκριμένα, 2 Silver Awards κέρδισε στην κατηγορία Best Brand Event, Brand Activation & Sales Promotion για το «Jacobs Smart Coffee Moments» και για το «Autan Outdoor Activation» και ένα Silver Award στην κατηγορία Best in Marketing & Communication, Καμπάνια Integrated Marketing, για το «Jacobs Το Καλοκαίρι Θέλει Χρώμα» σε συνεργασία με την J. Walter Thompson.