To Philadelphia λάνσαρε 4 απολαυστικές σάλτσες για σουβλάκι, με άνηθο, μαϊντανό, λιαστή ντομάτα και μουστάρδα και το sales promotion center ανέλαβε το λανσάρισμα σε όλο το εύρος του below-the-line και όχι μόνο:
- Προτείναμε και δημιουργήσαμε press kit με ενημερωτικό υλικό και branded give aways, για δημοσιογράφους και opinion leaders από λίστα του sales promotion center, ενώ
- Παράλληλα πραγματοποιήσαμε street events σε όλη την Αττική με υπαίθριες καντίνες Philadelphia, απ’ όπου προσφέραμε mini σουβλάκια με τις νέες σάλτσες.
- Το λανσάρισμα ολοκληρώθηκε με μια ειδική επέμβαση σε σημεία πώλησης! Δηλαδή σε επιλεγμένα σουβλατζίδικα, όπου με την παρουσία μας ξαφνιάσαμε πελάτες και ιδιοκτήτες. Εκεί ειδικοί brand activators και hostesses του sales promotion center ενημέρωναν καταστηματάρχες και πελάτες για το νέο προϊόν και προέτρεπαν για ανάλογη παραγγελία.