
Με κυρίαρχο στόχο την ανάδειξη και προβολή της μεγάλης ποικιλίας σε μπύρες με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, ελληνικές και εισαγωγής, που διαθέτουν τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, διοργανώθηκε festival μπύρας.
Το σκεπτικό της δημιουργίας ενός ετήσιου θεσμού, μιας γιορτής μπύρας που θα συγκεντρώνει το ενδιαφέρον του κοινού, αλλά και των εταιρειών, στέφθηκε από πλήρη επιτυχία με την πρώτη αυτή προσπάθεια.
Η επιλογή της χρονικής στιγμής έγινε, ώστε το festival να συνδυαστεί με το διάσημο σε όλους October fest του Μονάχου.
To sales promotion center, συνέβαλε στο σχεδιασμό και υλοποίηση της ιδέας από την αρχή της σύλληψής της.
- Επιμελήθηκε εξ’ ολοκλήρου το σκηνικό παρουσίας στα καταστήματα
- Πρότεινε και υλοποίησε το μηχανισμό της ενέργειας
- Έδωσε ένα ξεχωριστό ενδυματολογικό στίγμα που εντυπωσίασε
- Φρόντισε τη στελέχωση του festival με το κατάλληλο προσωπικό
Στο festival συμμετείχαν :
- Τα 23 μεγαλύτερα καταστήματα ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ πανελλαδικά
- Οι 10 μεγαλύτερες εταιρείες στο χώρο της ζυθοποιίας
- 50 premium brands μπύρας
Το γεγονός επικοινωνήθηκε έντονα και διαδόθηκε σύντομα. Για ένα 15νθήμερο η μπύρα έρεε άφθονη, η συνολική εικόνα τραβούσε σαν μαγνήτης και οι πωλήσεις της κατηγορίας εκτοξεύτηκαν.
50.000 περίπου καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν νέες μάρκες, να μάθουν τα μυστικά και τις ιδιαιτερότητές τους, να απολαύσουν όσες μπύρες ήθελαν και να περάσουν όμορφα και χαλαρά ψωνίζοντας στο αγαπημένο τους super market.