AGRINO MONETTI: TRADE PROMOTION

Η Agrino μπήκε στην αγορά των αλμυρών σνακ λανσάροντας τη σειρά προϊόντων Monetti. Το Sales Promotion Center πρότεινε, σχεδίασε και υλοποίησε την αρχική τοποθέτηση και διανομή στο μη οργανωμένο λιανικό εμπόριο (περίπτερα & μίνι μάρκετ).

Στοχεύοντας στην παρουσίαση των προϊόντων στους retailers και στην κυκλοφορία των προϊόντων σε μικρά σημεία πώλησης, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ευαισθητοποίηση και τη δοκιμή των πελατών, το Sales Promotion Center οργάνωσε μια ολοκληρωμένη δραστηριότητα σε μίνι μάρκετ και περίπτερα σε 1.200 προεπιλεγμένα σημεία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη με συγκεκριμένα KPIs, βάσει των δεδομένων που είχε συγκεντρώσει, κατά τη διάρκεια προηγούμενων δραστηριοτήτων.

Το πρόγραμμα «έτρεξε» σε 2 σκέλη. Το νέο προϊόν κυκλοφόρησε αυξάνοντας τη διανομή του σε αριθμούς, η ορατότητα του προϊόντος ενισχύθηκε μέσω ειδικά σχεδιασμένου POP υλικού, ενώ τα κανάλια διανομής χονδρικής ενεργοποιήθηκαν μέσω νέων παραγγελιών (χρησιμοποιώντας μια ελκυστική εμπορική προσφορά).

Μόλις τελείωσαν οι δύο πρώτες επισκέψεις, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι κάθε ένας από τους τέσσερις κωδικούς της σειράς προϊόντων Monetti πέτυχε τοποθέτηση 49%, ενώ ο έλεγχος διανομής αποκάλυψε ποσοστό επιτυχίας 64% για τουλάχιστον έναν κωδικό στα σημεία πώλησης.

Sales Promotion Center