
Την υποστήριξη του νέου πολυκαθαριστικού AJAX στην αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος που θα είχε αρχικά την αποκλειστικότητα διάθεσης του νέου προϊόντος, ανέλαβε συνολικά το sales promotion center.
Με στόχο τη διαφοροποίηση της εικόνας του brand σε μια κατηγορία που εκλείπει η μοντέρνα αισθητική, το sales promotion center πρότεινε και υλοποίησε το σύνολο της ενέργειας σε 2 άξονες εντός των καταστημάτων και χρησιμοποιώντας τεχνικές experiential marketing αύξησε το awareness και το impact της επικοινωνίας του προϊόντος.
Οργανώθηκε αρχικά και υλοποιήθηκε hard selling πρόγραμμα, όπου οι καταναλωτές εκπαιδεύτηκαν μέσα από ένα απλό και έξυπνο interactive παιχνίδι, πήραν ενημερωτικό έντυπο με κουπόνι και goodwill δώρο απόλυτα συνυφασμένο με το προϊόν.
Το 2ο σκέλος της ενέργειας αποτέλεσε ένας καινοτόμος και πρωτοποριακός buzz marketing μηχανισμός διαφοροποιώντας τη face-to-face επικοινωνία. Μία εξαμελής ομάδα καθαρισμού AJAX, κινούμενη με branded van AJAX, επισκεπτόταν τα καταστήματα της αλυσίδας σε μια ενέργεια hit & run, μοιράζοντας θετική διάθεση, μπαλόνια και λαχνούς. Ενημέρωνε τους καταναλωτές και τους προσκαλούσε να πάρουν μέρος σε κλήρωση με δώρο AJAX που πραγματοποιούταν άμεσα στα επόμενα 15 λεπτά. Αμέσως μετά η ομάδα «σάρωνε» στην κυριολεξία το κατάστημα, οι νικητές του διαγωνισμού ανακοινώνονταν από τα μεγάφωνα του εκάστοτε καταστήματος και καλούνταν για την παραλαβή του δώρου τους επιτόπου.
Το sales promotion center πρότεινε, σχεδίασε, οργάνωσε και υλοποίησε συνολικά την ενέργεια μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια υλοποίησης του προγράμματος – ενοικίαση van, branding, μηχανισμός επικοινωνίας, recruitment κλπ.
Το πρόγραμμα, που πραγματοποιήθηκε συνολικά σε 23 καταστήματα της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος σε όλη την Ελλάδα και σε σύνολο 171 promodays, ενθουσίασε τους καταναλωτές, αλλά και το προσωπικό των καταστημάτων που εκφράστηκε με επίσημα συγχαρητήρια. Αλλά και στο επίπεδο των πωλήσεων τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά, ενώ ταυτόχρονα έγιναν σημαντικές πωλήσεις και των άλλων προϊόντων AJAX.