
Με τα Fonzies να αποτελούν την είσοδο της MONDELEZ στα αλμυρά σνακ, το sales promotion center ανέλαβε τη συνολική υποστήριξη του νέου brand σε όλες τις μορφές της below-the-line επικοινωνίας.
Το kick-off έγινε με ένα θεαματικό internal event στο club Dream City με περισσότερους από 500 προσκεκλημένους, διευθυντικά στελέχη της αγοράς και φυσικά της MONDELEZ.
To sales promotion center σχεδίασε και υλοποίησε συνολικά το event, δημιουργώντας ένα ευρηματικό μηχανισμό επικοινωνίας και sampling βασισμένο στο motto του προϊόντος «Η μισή απόλαυση είναι στο γλείψιμο», χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής (κουρτίνα καπνού, κεφαλές φωτισμού), αλλά και παραδοσιακά εντυπωσιακά μέσα για το branding του club, αλλά και διαθέτοντας μια ομάδα από 30 εντυπωσιακές hostesses!