SPC
Previous Next

JACOBS : Experiential Marketing

Με motto «κάνε την κάθε στιγμή σου εκλεκτή» και με στόχο την αύξηση της συχνότητας χρήσης του προϊόντος, ο καφές φίλτρου Jacobs εκλεκτός ανέθεσε στο sales promotion center την below-the-line υποστήριξη του προϊόντος, το οποίο με μια εμπνευσμένη ιδέα δημιούργησε outdoor events, απόλυτα συνυφασμένα με την above-the-line επικοινωνία και ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου τις παραγωγές, το στήσιμο, την υλοποίηση και τη στελέχωσή τους με το καταλληλότερο προσωπικό.

Με ζωντανή παρουσία σε εμπορικούς δρόμους, σταθμούς ΜΕΤΡΟ και σε άλλα πολυσύχναστα σημεία και με ένα εντυπωσιακό σκηνικό ο κόσμος μπορούσε να απολαύσει μια στιγμή χαλάρωσης στα έμπειρα χέρια επαγγελματιών μασέρ, όπου και αν βρισκόταν, απολαμβάνοντας μια κούπα Jacobs Εκλεκτό!

Banner EUERDF
Sales Promotion Center