
H MasterCard έχει εμπιστευθεί στο sales promotion center το σύνολο των below-the-line ενεργειών με προεξέχοντα ρόλο το usage promotion για όλες τις κάρτες της (πιστωτικές, χρεωστικές, προπληρωμένες).
Το sales promotion center έχοντας λοιπόν τη συνολική ευθύνη για την πραγματοποίηση, σχεδιασμό και προβολή των ενεργειών αυτών χειρίζεται την αρχική συμφωνία με αλυσίδες λιανικής πώλησης σε όλες τις κατηγορίες καταναλωτικών προϊόντων και συντονίζει εξ’ ολοκλήρου την ενέργεια.
Συνεχίζοντας έτσι τη συνεργασία για 3η συνεχή χρονιά, δημιούργησε το 2014 μια ολοκληρωμένη προωθητική ενέργεια για όλες τις κάρτες MasterCard και Maestro, στην αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, με στόχο την αύξηση του brand awareness, των συναλλαγών και της καθημερινής χρήσης καρτών, ανταποκρινόμενη στο συνολικότερο στόχο της MasterCard για την καταπολέμηση των συναλλαγών με μετρητά.
Το sales promotion center ως συντονιστής της ενέργειας σχεδίασε, οργάνωσε και υλοποίησε και τον ηλεκτρονικό μηχανισμό της ενέργειας σε συνεργασία με τον προμηθευτή των τερματικών του AB Βασιλόπουλου με όλες τις τράπεζες.
Παράλληλα, οργάνωσε το σύνολο της επικοινωνίας. Σχεδίασε το δημιουργικό που χρησιμοποιήθηκε στα φυλλάδια, στις εντολές πληρωμών και στα website όλων των τραπεζών, αλλά και εντός των καταστημάτων ΑΒ σε info kiosks, αφίσες, φυλλάδια, αλλά και στο on line banner campaign.
Δημιούργησε ραδιοφωνικά spots για ένα ευρύ media plan και οργάνωσε μια ομάδα από MasterCard Assistants σε επιλεγμένα καταστήματα της αλυσίδας.
Οι κάτοχοι καρτών MasterCard & Maestro χρησιμοποιώντας τις συναλλαγές τους σε όλη την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος πανελλαδικά, είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν άμεσα δωροεπιταγές από την αλυσίδα με μήνυμα που εμφανιζόταν στο αποδεικτικό συναλλαγής της κάρτας.
Τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά:
- Αύξηση συναλλαγών με κάρτες MasterCard & Maestro από το προηγούμενο έτος κατά 41%
- Αύξηση τζίρου μέσω καρτών MasterCard και Maestro από το προηγούμενο έτος κατά 29%