Η ΑΒ Βασιλόπουλος και το sales promotion center δημιούργησαν ένα ταξίδι στον υπέροχο κόσμο της μπύρας με πλούσιες γευστικές εμπειρίες που είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν όσοι επισκέφτηκαν τα επιλεγμένα καταστήματα της.
Στη γιορτή μπύρας ΑΒ, προσκεκλημένοι ήταν όλοι οι καταναλωτές για να γνωρίσουν την εξαιρετικά μεγάλη ποικιλία με τις καλύτερες μπύρες, ελληνικές και εισαγωγής που διαθέτουν τα καταστήματα. Τις δεκαπέντε ημέρες που κράτησε η γιορτή, οι πελάτες είχαν την ευκαιρία να γευτούν αυθεντικές ξεχωριστές γεύσεις που έχουν κατακτήσει όλο τον κόσμο, να μάθουν μυστικά σερβιρίσματος και επιπλέον να επωφεληθούν από τις μοναδικές προσφορές.
Η πρωτότυπη αυτή ενέργεια στα καταστήματα ενθουσίασε το κοινό και αποδεικνύεται από τα νούμερα που σημειώθηκαν, τις χιλιάδες γευστικές δοκιμές και μία εντυπωσιακή αύξηση ποσοστού στις πωλήσεις μπύρας τη συγκεκριμένη περίοδο.
Η καμπάνια εκτός από τις offline ενέργειες αναπτύχθηκε online και με ATL επικοινωνία.
Το sales promotion center ανέλαβε το σχεδιασμό, την υλοποίηση και επιμελήθηκε για την ΑΒ, τις ειδικές κατασκευές καθώς και το σύνολο των υλικών για την υποστήριξη της προωθητικής ενέργειας.