Με αφορμή το λανσάρισμα της νέας γευστικής συνταγής των Kellogg’s Special K το sales promotion center σχεδίασε below the line ενέργειες και όχι μόνο.
Χρησιμοποιώντας στοιχεία του concept ‘Αλλαγή προς το καλύτερο’ της ATL επικοινωνίας, προτάθηκε μία σειρά ενεργειών που δημιουργούσαν εμπειρίες για το brand με διάφορους τρόπους και λειτουργούσαν διαδραστικά με τους καταναλωτές.
Αξιοποιώντας το βασικό στοιχείο της αλλαγής – μεταμόρφωσης του χαρτιού σε γερανό και πεταλούδα με την τέχνη του Origami, οι καταναλωτές καλούνταν να μάθουν τη νέα γευστική συνταγή με το να φτιάξουν το δικό τους γερανό – origami που συμβολίζει και την καλή τύχη.
Η προσέγγιση αφορούσε σε:
- Δημιουργία Art & Lifestyle event @The Mall Athens
- In store promotion με εντυπωσιακές προβολές
- Sampling πρωινές ώρες σε σταθμούς ΜΕΤΡΟ
- Press Kit
- Ένθετο Special K γερανός – Origami σε επιλεγμένα γυναικεία περιοδικά