Next

Phygital Promoter

Phygital Promoter – η νέα μορφή προώθησης του καφέ JACOBS στο χώρο του super-market!

Τα επικοινωνιακά touch points για τα brands άλλαξαν, διαμορφώνοντας νέες μορφές επικοινωνίας και επαφής με τους καταναλωτές. Ο JACOBS αναζήτησε ένα ευρηματικό shopper activation στα πλαίσια της νέας πραγματικότητας, προκειμένου να επικοινωνήσει με τους coffee lovers.

Oι πρώτοι Phygital Promoters για τη JACOBS DOUWE EGBERTS έφεραν την επανάσταση στο in-store promotion!

Σε ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που υλοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν live, real time με απομακρυσμένους promoters, χωρίς να έρχονται σε φυσική επαφή μαζί τους. Η επικοινωνία με τους καταναλωτές λάμβανε χώρα στα φυσικά καταστήματα των ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market & Θανόπουλος, μέσω interactive οθόνης, χρησιμοποιώντας στο έπακρο την ψηφιακή τεχνολογία και συνδυάζοντας έτσι το physical με το digital περιβάλλον. Η διάδραση πραγματοποιήθηκε μέσω video chat, ενώ η νέα εμπειρία των καταναλωτών ολοκληρωνόταν με τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμό, με έπαθλο τον αγαπημένο καφέ JACOBS για έναν ολόκληρο χρόνο!

Τα Β-t-L digitalized activations είναι πλέον γεγονός, προσφέροντας οφέλη στα brands με βέλτιστες και καινοτόμες πρακτικές!

Το shopper activation πραγματοποιήθηκε σε Hyper Markets των αλυσίδων ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market και Θανόπουλος, με τα παρακάτω αποτελέσματα:
  • 464 επαφές – M.O. 63 άτομα/ημέρα/κατάστημα
  • 377 συμμετοχές στο quiz – 1 στους 4 καταναλωτές που προσεγγίστηκαν
  • 142 συμμετοχές στο διαγωνισμό και
  • 206 πωλήσεις – M.O. 51 τμχ/ημέρα/κατάστημα
*Τα παραπάνω αποτελέσματα επιτεύχθηκαν παρά τη μικρή επισκεψιμότητα των καταστημάτων, λόγω COVID-19 περιορισμών.
Banner EUERDF
Sales Promotion Center